Islands of Nyne Sistem Gereksinimleri


Islands of Nyne: Battle Royale'de karanlık ve uzaylılar tarafından inşa edilen büyük alanlarda silah aramaya başlıyorsunuz. Sürekli ilerleyen plazma alanının bir adım önünde durmaya çalışmalısınız. ION, oyuncularına benzersiz bir bilim-kurgu evreninde inşa edilmiş, yetenekli, yalnızca birinci şahıslara ait bir Battle Royale modu sunuyor.


Islands of Nyne Minimum Sistem Gereksinimleri

64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
İşletim Sistemi:
Windows 7 SP1 (64 bit)
İşlemci: Intel Core i5-2500K işlemci
Bellek: 6 GB RAM
Ekran Kartı: Geforce GTX 660 veya AMD Radeon HD 7850
DirectX: Sürüm 11
Ağ: Genişbant İnternet bağlantısı
Depolama: 25 GB kullanılabilir alan

Islands of Nyne Önerilen Sistem Gereksinimleri

64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
İşletim Sistemi:
Windows 7 SP1 (64 bit), Windows 8 (64 bit), Windows 10 (64 bit)
İşlemci: Intel Core i7 4790k işlemci
Ekran Kartı: Geforce GTX 1060 veya AMD Radeon R9 290
DirectX: Sürüm 12
Ağ: Genişbant İnternet bağlantısı
Depolama: 25 GB kullanılabilir alan

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.