Quantum Break Sistem Gereksinimleri


Quantum Break Xbox One ve PC platformlarında çıkacak olan aksiyon oyunu. Finlandiyalı yapımcı Remedy Entertainment tarafından yapılan oyun, Microsoft Studios tarafından yayımlanacaktır. Oyun, 21 Mayıs 2013 tarihinde yapılan Xbox One etkinliğinde duyurulmuştur. Aynı zamanda Quantum Break televizyon dizisinin de yapımına başlamıştır."

Kuzey Doğu ABD Riverport Üniversitesi adlı kurgusal mekanda yapılan zaman yolculuğu deneyinde işlerin ters gitmesiyle olaylar gelişir. Oyun; Jack Joyce, Beth Wilder, ve Paul Serene adındaki zamanı yönlendirebilen üç karakter üzerinedir. Örneğin Paul Serene, geleceği görebilme yetisine sahiptir.

Yapımcı şirket oyunun yapımı sırasında, özellikle de konusunu yazarken CERN'de çalışmış olan bir teorik fizikçiden danışmanlık almışlardır.


Quantum Break Minimum Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows 7 - 64 bit
İşlemci: Intel Core i5-4460, 2.70GHz veya AMD FX-6300
Bellek: 8 GB RAM
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTX 760 veya AMD Radeon R7 260x
DirectX: Sürüm 11
Depolama: 68 GB kullanılabilir alan

Quantum Break Minimum Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows 10 - 64 bit
İşlemci: Intel Core i5 4690, 3.9GHz veya AMD equivalent
Bellek: 16 GB RAM
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTX 970 veya AMD Radeon R9 390
DirectX: Sürüm 11
Depolama: 68 GB kullanılabilir alan

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.