Raft Sistem Gereksinimleri


Raft sizi ve arkadaşlarınızı büyük açık denizde destansı bir maceraya atıyor. hayatta kalmak, kaynakları toplamak ve kendinize değerli bir ev inşa etmek sağ kalın.

Kaynaklar denizde gelmek için zor: Oyuncular, güvenilen kancalarını kullanarak mümkün olan enkazları yakaladıklarından emin olmalı ve mümkünse, dalgaların ve yukarıdaki adaların altındaki resifleri temizlemeli. Ancak, susuzluk ve açlık, okyanustaki tek tehlike değildir. köpekbalığı yerken yolculuğunuzu bitirmeye kararlı!


Raft Minimum Sistem Gereksinimleri

64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
İşletim Sistemi:
Windows 7 veya daha sonra çıkan bir sürüm
İşlemci: 2.6 GHz Dual Core veya benzer bir işlemci
Bellek: 4 GB RAM
Ekran Kartı: GeForce GTX 500 serisi veya eşdeğeri
DirectX: Sürüm 11
Ağ: Genişbant İnternet bağlantısı
Depolama: 3 GB kullanılabilir alan
İlave Notlar: 64-bit işletim sistemi gerekiyor


Raft Önerilen Sistem Gereksinimleri

64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
İşletim Sistemi:
Windows 7 veya daha sonra çıkan bir sürüm
İşlemci: Intel Core i5 2.6GHz veya eşdeğeri
Bellek: 8 GB RAM
Ekran Kartı: GeForce GTX 700 serisi veya eşdeğeri
DirectX: Sürüm 11
Ağ: Genişbant İnternet bağlantısı
Depolama: 3 GB kullanılabilir alan
İlave Notlar: 64-bit işletim sistemi gerekiyor

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.